Sunday 2 September 2012

JALANI SIDEK DAN ZALEHA MAKIN MESRA?



Selepas bercerai dengan Raja Azmi, Jalani Sidek dan Zaleha semakin mesra dan telah menyambut syawal bersama.

Apabila ditanya mengenai kemungkinan akan berkahwin dengan Jalani, Zaleha hanya menjawab.....

"Itu soalan cepu emas… Soal jodoh, ajal dan maut semuanya ketentuan Allah SWT. Saya tidak mahu membesarkan isu ini, saya juga tidak terfikir mahu menunjuk-nunjuk dalam situasi ini, tapi wartawan dapat menghidunya. Hakikatnya saya tidak boleh lari dari kenyataan, saya dan Jalani tetap bersama. Soal sejauh manakah hubungan saya dan Jalani, ia terlalu peribadi untuk diperkatakan. Banyak hati yang perlu dijaga."

Mungkin Zaleha dan Jalani ada perancangan mereka tersendiri. Semuga mereka berdua cepat-cepat dipertemukan jodoh. 


No comments:

Post a Comment