Friday 22 February 2013

PAHALA 7000 TAHUN - KELEBIHAN MENUNAIKAN HAJI DAN UMRAH


Assalamu'alaikum, hari ni saya nak berkongsi catitan-catitan yang telah saya buat sebagai rujukan sendiri sebelum saya berangkat ke tanah suci mengerjakan umrah (dan ziarah) pada bulan April 2011. 

Fakta-fakta ini saya perolehi daripada buku 'Pahala 7000 Tahun - Kelebihan Menunaikan Haji Dan Umrah Di Tanah Haram'. Maaf, saya lupa nama penulis buku ini. Saya dah ikhtiar mencarinya tapi belum berjumpa. I must had misplaced it somewhere.

In Syaa Allah, jika buku tersebut saya jumpa nanti, saya akan 'update' nama penulisnya di sini. 

Atau seandainya ada tuan/puan yang tahu nama penulisnya, tolong maklumkan di sini ya. Mungkin ada tuan/puan yang ingin membeli buku tersebut. Mengetahui nama penulisnya memudahkan kita mencarinya di kedai buku. 

Terima kasih atas sokongan tuan/puan kepada blog saya.














1 comment: