Tuesday 26 June 2012

PENAMPILAN TERBARU ROZITA CHE WAN ALA-ALA K-POP KOREA




Pada umumnya, mereka yang rabun tetapi tidak gemar memakai kaca mata akan memakai kanta lekap sebagai  pilihan kedua bagi membantu penglihatan mereka.

Namun, kini kegunaan kanta lekap telah menjadi satu trend fesyen dan aksesori untuk tampil cantik. 


Rozita Che Wan merupakan antara selebriti wanita yang gemar memakai kanta lekap yang pelbagai warna seperti warna hijau turquoise, warna hijau gelap, serta kelabu. Tidak hairanlah dirinya selalu menjadi tumpuan dalam majlis-majlis yang dihadirinya. Tambahan Rozita mempunyai potongan badan yang menarik mengalahkan gadis remaja. Lihat sahaja gambar terbarunya dengan skirt ala-ala K-Pop Korea di atas.

Mungkin memakai aksesori serta bulu mata dan kanta lekap yang berwarna-warni adalah cara Rozita Che Wan untuk menambahkan lagi keunikan pada dirinya untuk tampil menarik di khalayak umum.

Mungkin keberaniannya membuat membuat mereka yang tidak selesa dengan gayanya yang unit dan tersendiri itu mengatakannya tidak sedar diri dan pandai ‘mengail anak-anak ikan’. 

Apatah lagi, pelakon berstatus janda dan mempunyai dua orang cahaya mata itu sering saja tampil dengan solekan sempurna, berbulu mata lebat, rambut didandan rapi, berpakaian hebat dan tidak ketinggalan tas tangan dari jenama mewah. Prada antara jenama tas tangan dimilikinya.

Malah ke mana saja Rozita Che Wan pergi, dia pastinya akan ditemani seorang pengawal peribadi merangkap pemandunya dan baru-baru ini dia baru saja pulang dari kota Milan, Itali untuk bercuti sambil memenuhi keperluannya sebagai seorang wanita iaitu membeli-belah.

Pelakon berbintang Pisces itu mengatakan setiap apa yang dibelanjakan adalah daripada hasil titik peluhnya sendiri sepanjang enam tahun berkecimpung di dalam bidang lakonan sehinggalah menjadi jurucakap kepada produk kecantikan Safi Rania Gold yang kini sudah memasuki tahun kedua.

Rozita berkahwin dengan Azuar Effendy pada tahun 1995 dan berpisah pada tahun 2003.

Rozita semakin anggun jelita, berbeza dari wajahnya pada tahun 1995

Muka depan majalah GLAM bulan Mei 2012 
- Rozita bersama model yang baru menempah namanya di India bernama Amit Ranjan 


No comments:

Post a Comment